2 راه برای رفع گرفتگی عضلات سرشانه :
نوشته شده توسط : ilmah

1. سفتی عضله را در طول روز بررسی کنید

چه پشت میز خود نشسته باشید و چه برای دویدن بیرون، به طور دوره‌ای بررسی کنید که شانه‌هایتان کجاست. آیا آنها آرام هستند یا تله های شما منقبض شده اند؟ شانه هایت را بالا انداخته ای؟روان گپ

در حالت ایده‌آل، شانه‌های شما باید در راستای استخوان ترقوه باشند، نه بالاتر و نه به سمت جلو. شما به راحتی می توانید این را با اجازه دادن به شانه های خود بررسی کنید. ممکن است متوجه شوید که اغلب آنها را در موقعیتی باال انداخته قرار داده اید.

2. یک ماساژ یا "توپ تنیس"دریافت کنید

اگر وقت و منابع دارید، ماساژ بگیرید. این کار شما را از تنش رها می کند و احساس بسیار بهتری در شما ایجاد می کند.

آیا انعطاف پذیری بودجه برای ماساژ ندارید؟ مشکلی نیست. شما می توانید آن را به تنهایی انجام دهید. تنها چیزی که نیاز دارید یک دیوار و یک توپ تنیس است (همچنین می تواند هر توپ یا وسیله ای گرد دیگری باشد).

ابتدا با چرخاندن توپ روی تله های خود و با کمی فشار، خود را ماساژ دهید. احساس خواهید کرد که چقدر تنگ است و احتمالاً نقطه ای وجود دارد که بیشترین درد را دارد. هر کجا که آن نقطه است، با توپ تنیس خود در آنجا بمانید و کمی فشار دهید. آن را حداقل 90 ثانیه یا تا زمانی که احساس رهایی از تنش کنید، نگه دارید. این کار را آنقدر تکرار کنید که احساس کنید شل شده اند.

اگر سفتی را در پشت، بیشتر در تله‌های میانی و بین تیغه‌های کتف‌تان احساس می‌کنید، نیازی به انجام تمرینات یوگا نخواهید داشت تا با توپ تنیس به آنجا برسید. یک دیوار پیدا کنید و به آن تکیه دهید و توپ تنیس را بین آن قرار دهید و بالا و پایین بغلتانید. باز هم وقتی نقطه سختی پیدا کردید، مدتی آنجا بمانید. چرخش را تکرار کنید تا زمانی که تنش را کاهش دهید.

از آنجایی که ماساژ به آزادسازی سموم به جریان خون نیز کمک می کند، پس از آن حتماً آب فراوان بنوشید.آموزش آلمانی

این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا سریعتر از شر تله های تنگ خلاص شوید و به فعالیت های روزانه خود بازگردید. مانند وزنه ای است که از روی شانه های شما برداشته شده است.





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: